الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

ریز بین بودن الینا

1393/11/11 17:00
نویسنده : مامان مینا
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر ماهم ودوستای گلممحبت

امروز میخوام از شیرین زبونیات برات بنویسمو اینکه تو چـــــــــــــــــــــــــــــقدر به مکالمات من و بقیه توجه میکنی و مو رو از ماست میکشی بیرون.هیپنوتیزم

من:الینا برو سشوارمنو از کشو بردار و بیار؟

الینا:سشوار تورو؟شاکی

من: اره دیگه . بدو سشوارمو بیار موهامو خشک کنم الان سرما میخورمازیبا

الینا:ببین مامان اون سشوار رو ،هم تو،هم من،هم بابا استفاده میکنیم. پــــــــــــــــــــــــس نباید بگی سشوار من باید بگی بدو سشوار رو بیار چون اون مال همه هست نه فقط مال تو.متفکر

منو میگی مونده بودم حیرون که با شنیدن یه کلمه ی من،چه چیزا که به ذهنش نمیاد به قول دوستان داره فعل صرف میکنه سشوار من سشوار تو سشوار اوخندونک

            Girl with Kitten Divider Line

یه روز که کلاس داشتم و  پیش خاله مریم گذاشته بودمت،بعد از رسیدن به خونه ،گفتی مامان خاله بهم گفت ...................و منم گفتم .........................که البته حرفهای بدی نبودها ولی بهت گفتم وقتی میریم مهمونی ،اونجا هر اتفاقی افتاد دیگه نباید بعد برگشتن بیایم و به همه بگیم یا کاری که تو خونه انجام دادیم رو نباید پیش بقیه بگیم.اگه بگیم می شیم فضول و این کار خیلی بدی هست.

امروز که بابا از مهد تو رو برداشته بود و اومده بودین خونه و من هم هنوز تو اموزشگاه بودم . یه اتفاقی تو خونه بین شما ،پدر و دختری افتاده بود که یکم جالب بود . وقتی رسیدم خونه بابا با اب و تاب تعریف کرد و وقتی حرفش تموم شد الینا گفت: حالا بابا شد فضــــــــــــــــــــــــــــــــــــــولراضی.

بابا و من:دلخورگیجدلخورهیپنوتیزم

بعد گفت:مگه قرار نیست هر اتفاقی افتاد تو خونه پیش کسی نگیم حالا که بابا گفت پس شد فضولمتفکر.

بابا گفت:اتفاقاتی که بین مامان و تو و من می افته رو باید هرسه تامون بدونیم بقیه فامیل و دوستان نباید بدونن اگه به اونا بگیم می شیم فضول.

بیچاره بابا که انقد با ذوق برام تعریف میکرد و اخرش شد فضولگیج

اینم قصه امروز ما.

 

 

پسندها (5)

نظرات (14)

مامان راحله
11 بهمن 93 17:41
ای دختر شیطون
مهتاب مامان اشکان
12 بهمن 93 7:19
مينا جون گاهي وقتها ما يه چيزايي به بچه ها ياد ميديم و اونا به ضرر خودمون اسفاده ميكنند و ما رو بين دو راهي قرار ميدن ببوس اليناي دوست داشتني رو
مامان مینا
پاسخ
دقیـــــــــــــــــــــــقا مهتاب جونم
مامان ويانا
12 بهمن 93 9:57
مریم مامان آیدین
12 بهمن 93 13:50
ای جووووووووونم سلام مینا جون...ماشلا دخملی خییییییییییییییلی شیرین زبونه یادت باشه دیگه کلا حقی تو اون خونه نداری.....شناسه من رو از حافظه ت دیلیت کن طفلی باباییش....چقدر خورده تو ذوق.....ولی خیییییییییییلی باهوشه ماشاالله امیدوارم سرماخوردگیتون هم خوب خوب شده باشه عزیزم
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم جان دقیقا همینطوره. دیگه چیزی مال من نیست . باید همه وسایلامو باهاشون تقسیم کنم اره طفلــــــــــــــــــــــــی باباش ممنون خانومی.
مامان مطهره
12 بهمن 93 18:03
سلام.زنده باشه دختر کوچولوی نازتون..
مامان مینا
پاسخ
سلام ممنون خانومی
مينا مامان اميرعلي
13 بهمن 93 12:32
والله بچه هاي اين دور و زمونه با اين حرفها و كاراشون كلا آدم رو تو آمپاس قرار ميدن خدا دختر گل و شيرين زبونت رو واستون حفظ كنه به ما هم سر بزنيد
مامان مینا
پاسخ
اره والله ممنون خانومی چشم حتما
مهسا
15 بهمن 93 13:09
سشوارم ... خوب راس می گه دیگه. فضول رو خوب اومد
مامان راحله
18 بهمن 93 12:16
$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
مامان راحله
18 بهمن 93 12:16
آپم
مامان مینا
پاسخ
اومدم دوســـــــــــــــــــــــــــتم
الهه مامان مبین
20 بهمن 93 17:15
ای جونم عزیز دلم ماشاا.. چقدر شیرین زبونه امیدورام همیشه سلامت باشی نازنین دخترم
مامان مینا
پاسخ
ممنون خـــــــــــــــــــاله الهه
الهه مامان مبین
20 بهمن 93 17:16
برای دختر نازم ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
الهه مامان مبین
20 بهمن 93 17:16
برای دوست خوشگلم ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان مینا
پاسخ
مرســــــــــــــــــــــــــی عزیزم
مهتاب مامان آذین
8 اسفند 93 9:00
سلام مینا جونم " بخدا خیلی بامزه بود خندم گرفت ولی واقعا چرا بچه های این نسل اینقدر باهوشن و چقدر ریز بین " آخه یه وقتایی خودمون حرفایی بهشون میزنیم ولی فراموشمون میشه ولی این وروجکا عجب حافظه ای دارن . از طرف من لپشو بکش
مامان مینا
پاسخ
سلام مهتاب جان نمیدونی چه مچ گیری هایی از من و باباش میکنه میمونیم این بچه چقدر متوجه مسایل دورو برشه حتما میکشم لپشو اذینمو ببوس
مهتاب مامان اشکان
13 اسفند 93 11:18
سلام مینا جان.خوبید ؟ نگرانتون شدم ، خیلی وقته خبری از شما مامان و دختر گل نیست . عزیزم یه خبری از خودتون بدید. دوستون دارم .
مامان مینا
پاسخ
سلام خانومی سرم مشغوله کلاسهام هست براهمین کمتر میرسم بیام نت. ممنون بابت لطفی که بهمون دارین. پست تولد 5 سالگی الینارو گذاشتم .یه سر بزنین