الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

عصر زمستونی93

1393/10/9 20:15
نویسنده : مامان مینا
811 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو دختر ماهم و  روزهای زیبایی که با تو تجربه اش میکنمبوس

امروز بعداز ظهر نه تو کلاس زبان داشتی و نه من کلاس خصوصیجشنو فرصت رو مناسب دیدم که مادر ودختری بزنیم بیرون و یکم خوش بگذرونیم.

 

اول رفتیم پارک کودک و یکم تاب بازی  و سرسره  بازی کردی

وقتی دیدم هوا  داره سرد میشه رفتیم شهربازی روبروی پارک.

اول سوار کشتی شدی

وقتی داشتی بازی میکردی قیافه ات دیدنی بود وسط بازی یه لحظه دو رو برو نگاه کردی این شکلی

وقتی می دیدی که وقتت داره تموم میشه این شکلی شده بودی

 

و در اخر بازی با موفقیت برنده شدی و خنده بارون شد لبای نازت.بغل

وبازی های دیگه

خنده الکی و زوری اگه ندیده بودین ببینین.خندونک

در راه برگشت به خونه سری به کتاب فروشی زدیم تا بقیه کتابهای حواستو جمع کن رو بگیریم که فقط سه تاش مونده بود  .بقیه رو سفارش دادیم برامون بیارن. و یه برچسب کایلو با پیشنهاد الینا براش گرفتم.

عاشق کتابهای حواستو جمع کن هستی و برات جذابیت دارن . وسط غذاهم اگه یادت بیفتن میری میاری و میگی ازم بپرس منم جواب بدم بعد رنگشون کنم.

 

سه جلدشو تموم کردی و روزهای اینده جلدهای بعدی رو میخونی.
 

برچسب خونه نرسیده رو در کمد الینا اروم گرفت

و حالام دو صفحه از کتاب جدیدتو رنگ کردی و بقیه رو ازم میخوای که ازت بپرسم و ............

وقتی از خداوند چیزی میخوای؟خدا به ۳طریق جوابت رو میده؟
‏""۱"" می گوید "بله" و هرآنچه ازش خواسته ای را بهت میده...!
‏""۲"" می گوید "نه" اما بعد چیز بهتری را به شما می دهد...!
‏"۳" می گوید صبر کن و به وقتش بهترین را به شما میدهد.. !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (7)

مهتاب مامان اشکان
9 دی 93 20:51
مينا جون خوب دري رو مغز دختر باهوشت كار ميكنيا. اميدوارم الينا جون به درجات بالاتري از علم برسه و مامانش و خوشحال كنه.
مامان مینا
پاسخ
بهترین ارزو رو برا الینام کردی . انشاالله اون روز رو ببینم
مامان ويانا
10 دی 93 8:23
خیلی لذت دارد تفریج مادر و دختر من که عاشق این هم هستم که با ویانا برویم بیرون البته اگر ویانا اذیت نکند خیلی خوش میگذرد.
مامان مینا
پاسخ
واقعا لذت داره مادر دختری بیرون رفتن مخصوصا اینکه تو راه همش باهم بگو بخندهای بچه گونه داشته باشیم
مامان ويانا
10 دی 93 8:23
چه کتابهاب خوب و آموزنده ای الینا جون چه مامان خوبی داری که این همه به فکر شماست.
مامان مینا
پاسخ
ما مامانها که تمام زندگیمونو به پاشون میریزیم انتخاب کتاب مفید که گوشه ای از ان هست
مریم(مامان کیان)
10 دی 93 13:18
مینا جون نمیدونی چقدر از خوندن این پست ها خوشحال شدم خدا رو شکر که روزاتون به این قشنگی و رنگی رنگی میگذرن کیانم تمام این کتابا رو داشته و انجام داده کتابای فوق العاده ای هستن
مامان مینا
پاسخ
ممنوووووووووووووووووووووون عزیزم لطف داری دوست گلمبله واقعا کتابهای جالبی هستن که من بطور اتفاقی تو کتاب فروشی دیدمو عااشقشون شدم .خیلی عالی اند
مامانی کسرا
12 دی 93 2:15
به به چه عكساي قشنگي انشالله كه هميشه برنده باشي و لذت ببريالبته ماماني كه هميشه تو مهربوني اوله دخملشم برنده است خنده زوركي باحال بود انشالله خداوند هميشه بهترينُ بهتون بده
مامان مینا
پاسخ
ممنون دوست عزیز شماهمیشه به ما لطف دارین هر موقع بگم بخند تا عکس بگیرم و حوصله نداشته باشه این شکلی میشه انشاالله برا شمام همینطور
الهه مامان مبین
13 دی 93 16:37
سلام به روی ماهتون عزیزم . ممنون از حضور سبزتون در وبلاگ پسرم . خوشحالمون کردید . خدا دخمل نازی رو براتون نگه داره
مامان مینا
پاسخ
سلام خانومی خواااااهش میکنم گلمممنون
مریم مامان آیدین
13 دی 93 17:39
من چرا این پست رو ندیده بودم شرمنده ام دوستم من عاااااااااااشق این گردش های با بچه هام....یعنی هر مامانی این سن بچشو از دست بده و باهاش نزنه بیرون و بچه نشه بزرگترین لذت بچه داری رو از دست داده قربووووووووون باهوش کوچولو برم من.....چه ناز هم تو همه عکس هاش میخنده و ژست میگیره آیدین هم عااااااااااااااشق کتابهای حواستو جمع کنه....تا حالا دتاشو باهاش کار کردم ولی کل پکیج رو خریدم....البته هنوز نمیتونه مسلط رنگ کنه ولی با همین کتابها به رنگامیزی هم علاقه مند شده الهی همیشه بخنده و شاد باشه و به بهترین ها برسه الینای گلم
مامان مینا
پاسخ
خواهش میکنم دوستم .اخه منم پست نمی زارم نمیزارم وقتی هم وقت کردم همرو با هم مینویسم .برا همین بین اون چندتا پست جدید یکی از قلم افتاده ندیدین راستش یبار گفته بودین برا این گردش ها کافیهشال و کلاه کنین و از خونه بزنین بیرون منم سه شنبه وقتم ازاد بود و زدیم بیرون اره کتابهای حواستو جمع کن واقعا عاااااااااااااااااالی اند و الینام دوسشون داره البته برا الینابخاطر سنش مطالبش یکم پیش پا افتاده هست ولی برا ایدین جونم جذابیت تازه ای داره ایدین جون با یکم تمرین و تکرار میتونه خیلی مرتب رنگ امیزی کنه . مطمئن باش دوست عزیزم.