الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

خوشبختم وقتی تو کنارمی

1393/4/23 11:7
نویسنده : مامان مینا
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام الینای نازمبوس

این روزها روزهای سختی رو میگذرونیم خدارو شکر میکنم که تو کوچکتر ازاونی هستی  که عمق موضوع رو بتونی درک کنی ولی بعضی وقتها میبینم متوجه خیلی از مسایل هستی حتی مسایل ریزی که اصلا فکرم نمیرسه که انقد  روش حساس باشیمتفکر.

این روزهای سخت و طاقت فرسا هم با روزهای ماه مبارک رمضان یکی شده و تشنگی و گشنگی  و گرمی هوا هم به مشکلات اضافه شده خستهالبته فقط روزهای اول ماه مبارک برام سخت بودم دیگه عادت کردم. انشاالله به حق این روزها و این دقایق پاک و زلال و نورانی خدا مشکل همه رو حل کنه و به آرامش برسنخطا.

وقتی ازم اسباب بازی یا خوردنی میخای و میبینی که حالشو ندارم پاشم برات بیارم زودی میگی مامان ببخشیدا تو حوصله نداری و منم هی ازت وسایل میخام .اونجاس که به خودم میگم خدایا این بچه چقد متوجه مسایله و میدونه که این روزها حوصله هیچکس و هیچ چی رو ندارم.

یا وقتی اهنگهای غمگین میخام گوش کنم زودی میای و میزنی یه اهنگ دیگه و میگردی تا شادشو پیدا کنی  و میگی اینا بدن اینا رو گوش کردنی گریه میکنی غمگیننمیخام اینارو گوش کنی بزار برات همه چی آرومه رو پیدا کنمچشمک. عاااااااشق اهنگ همه چی آرومه هستی و همش تو خونه میخونی منم دلم کباب میشه که خدایا کی  منم از ته دل  میتونم بگم همه چی آرومه.اهنگ وبلاگتو هم به زور با اجبار گفتی باید همه چی ارومه باشه منم گفتم وقتی ارامش به زندگیمون برگرده این اهنگو میزارم البته تو دلم اینو گفتم.

وقتی میبینی یه جا  نشستم و حوصله هیچیو ندارم میای و میگی مامان باز چی شده؟تعجب

چرا ناراحتی؟برات سرود بخونم؟

اول همه سرودهاتم اینو میخونی:مامان خوشگل دارم   من تو رودارم خوشگلم. بعدم بغلم میکنی و با حرفای خودت سعی میکنی بخندونی منو .از خاطرات گذشته یادت میاری و میگی مثلا مامان یادته ال آی اومده بود خونمون چقد پرخوری میکردو مارو میخندوند یا تو کلاس زبانت از بچه ها میگی و الکی با صدای بلند میخندی خندونکتا منم بخندم. اینطور مواقع دلم بیشتر کباب میشه غمناکمیگم خدایا من باید الینارو بخندونم و سرشو گرم کنم حالا الینا منو سرگرم میکنه.

خیلی سعی میکنم متوجه بعضی مسایل نشی و لی نمیشه .وقتی حوصله ندارم برات بازی ارین رو باز میکنم تا بازی کنی و باهاش سرگرم شی و نبینی بی حوصلگیامو .

ماشاالله تمام بازیاشو بلدی همش امتیاز میاری و میپری هوا که برنده برنده.دیروز بهم میگی مامان من یه خواهر میخام محبتنه مثل انیس و نغمه (دخترعموهاش)اونا منو اذیت میکنن میخام یه خواهر داشته باشم باهاش بازی کنم و منو اذیت نکنه.گفتم هنوز بیمارستانها بچه ندارن که بدن بهمون وقتی اوردن میریم میگیریمخجالت.

فدات شم .انشاالله از این به بعد بیشتر بهت میرسم و با حوصله تر.

به امید روزهای خوش.فرشته

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

معصومه
23 تیر 93 12:39
روزهای خوبی رو برات آرزو میکنم خدا الینای ناز و برات نگه داره امیدوارم توی این ماه مبارک خبرای خوب که منتظرش هستی بهت برسه
مامان مینا
پاسخ
ممنون معصومه جان امیدوارم خبرهای خوش زودی از راه برسن یگانه جان رو ببوس
مامان الینا
23 تیر 93 15:52
عزیزم ایشالا هرچه زودتر دوباره روز های شاد زندگیتون از راه برسه
مامان مینا
پاسخ
ممنون خانومی الینای گلمو از طرف ابجی الینا ومن ببوسین