الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

دعای ماه صفر

1393/9/15 16:43
نویسنده : مامان مینا
266 بازدید
اشتراک گذاری

اي سخت نيرو، و اي سختگير! اي عزيز، اي عزيز، اي عزيز! خوارند از بزرگي‏ات همه خلقت. پس کفايت کن از من

شرّ خلق خودت را، اي احسان بخش! اي نيکوکار! اي نعمت بخش! اي عطا دِه! اي که معبودي جز تو نيست!

منزّهي تو! به راستي من از ظالمانم. اجابت کرديم برايش و نجاتش داديم از غمّ و همچنين نجات دهيم مؤمنان

را، و رحمت کند خدا بر محمّد و آل پاک و پاکيزه‏اش!

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مریم مامان آیدین
15 آذر 93 18:55
سلام مینا جون ممنونم از یاداوری این دعا.....خیلی هم اعتقاد دارم به این ماه و دعاهاش مرسی دوستم....ببوس الینا گلی رو
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم جان خواهش میکنم با این دعا خودمون و خانوادمونو تو این ماه بیمه کنیم شیرین کام باشی دوست عزیزم
مریم(مامان کیان)
16 آذر 93 11:54
سلام به مینای عزیزم خیلی ممنون بابت این دعای خوب امیدوارم خدا هر چه زودتر حاجت شما رو هم بده و آرامش همیشگی به خونه تون برگرده
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم مهربونم مریم جون خیلی ماهی وقتی میبینم هنوزم به فکرمون هستی به داشتن همچین دوست گلی افتخار میکنم. همین روزاست که بیام و خبر خوشحال کننده رو بدم. خوشحالم برای داشتن دوستای گلی مثل شما.