الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

به سلامتی تمام پدرهای دنیا

1393/1/10 17:40
نویسنده : مامان مینا
184 بازدید
اشتراک گذاری

[عکس: 15-father-and-son-lesson.jpg]

 

پدر و پسر داشتن صحبت میکردن . . .


پدر دستشو میندازه دوره گردنه پسرش میگه پسرم من شیرم یا تو ؟


پسر میگه : من !


پدر میگه : پسرم من شیرم یا تو ؟؟ !


پسر میگه : بازم من شیرم !


پدر عصبی میشه دستشو از رو شونه پسرش بر میداره میگه : من شیرم یا تو !؟


پسر میگه : بابا تو شیری !


پدر میگه : چرا بار اول و دوم گفتی من حالا میگی تو ؟


پسر گفت : آخه دفعه های قبلی دستت رو شونم بود فکر کردم یه کوه پشتمه اما حالا . . .


به سلامتی هرچی پدره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
16 بهمن 92 20:03
خیلی زیبا بود............... آفرین به این مامانی هنرمند.... [lممنون مریم جان هنرمند تمام پدر ها ومادر های دنیان]
مامان جون محمدامین
20 بهمن 92 0:19
مامانی مطلبت خیلی جالب و باحال بود.خدا همه پدر هارو نگه داره
مامان مینا
پاسخ
ممنون خانومی