الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

5روز تا تولد 4 سالگیت

1393/1/10 17:56
نویسنده : مامان مینا
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

 

جمعه 2 اسفند 92 چهارمین سالگرد تولدت هست .نمیدونی چقد ذوق میکنی وقتی که برای اون روز ترانه انتخاب میکنی برای رقصیدنت

یا وقتی میخام بیام پای نت و از تم های تولد دیدن میکنم

هی میگی مامان میخای از اینا یاد بگیری برای تولدم درست کنی؟

یا وقتی با بابایی درمورد مهمونا وروز تولدت حرف میزنیم زودی میپری وسطو میگی انیس رو نمیخام دعوت کنم ولی الهه حتما باید بیاد اخه اون عشقمه.

عروسکاتو ردیف میکنی و براشون توضیح میدی که روز تولد نباید شلوغی کنن والا نمیزاری بیان تولدت

خدایا کاش تو همون بچه گی میموندیمو با یه تولد گرفتن برامون کل کیف دنیارو میکردیم.

هر روز لباس مهمونیاتونوبتی میپوشی و تمرین رقص برگزار میکنی

همش هم میگی فقط اذری دوست داری برقصی.

کاش به این سرعت بزرگ نشی من از شیرین زبونیات هنوز سیر نشدم.

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان جون محمدامین
27 بهمن 92 16:38
عزیزم الینا جون پیشاپیش تولدت مبارک امیدوارم روز خوبی برات باشه عمه جون
مامان مینا
پاسخ
مرسی عمه جون منتظر شما و محمد امین جان هستم تا بیاین و تولدمو در کنار شما جشن بگیرم
مامان رضوانه
20 اسفند 92 13:20
سلام الینا جون عکسها خیلی خوب افتادن راستی تولدت هم خیلی بهمون خوش گذشت امیدوارم صدتا ٫نه بیشترازصدتاازاین تولدها داشته باشی دوستت داریم عزیزم
مامان مینا
پاسخ
مرسی عمه جون انشاالله تولد رضوانه جوووووووووووووووون
مریم(پرنیاوبردیا)
23 خرداد 93 11:09
سلام عزیزم......... حسابی شرمنده تونم..... مرسی که بهمون سر میزدین.... من این پست و خوندم سر در نیاوردم.... تولد الینا اسفند و شما این پست تو فروردین نوشتین؟؟ ولی قربون این دختر شیرین زبون که شما خودتون که همیشه کنارش هستین عاشق این شیرینی ش هستین
مامان مینا
پاسخ
سلام خانومی تولد الینا اسفندماه بود و من این پست رو چند روز قبل از تولدش نوشته بودم ولی دقیقا یادم نمیاد سر تنظیمات وبلاگ طوری شد که بعضی پستاش زمان ثبتش جوتر افتاد. خودمم موندم چرا اینطوری شد . مرسی بهمون سر زدین.