الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

ترم سوم زبان الینا

1393/5/15 0:26
نویسنده : مامان مینا
374 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ترم دوم زبان انگلیسی رو هم با نمره 100 تموم کرد و الان ترم سوم رو شروع کردهبغلوقتی با مامانهای همکلاسی های الینا صحبت میکنم هیچکدومشون  درمورد استفاده کردن کلمات انگلیسی  بچه هاشون تو خونه برای حرفهای روز مره شون حرفی نمیزنن و میگن بچه هاشون این کارو نمیکنن ولی الینا تو خونه هر چیزی که درموردش کلمه ای یاد گرفته با اون کلمه صداش میکنه که وقتی با دبیرش صحبت کردم گفتن واقعا عالیه اینطوری تو ذهنش تثبیت میشه .

البته اینم بگم که این کار رو خودم بهش یاد دادم که اسم غذاها و رنگها و ماشینها و .........رو که یاد گرفته رو کلا به انگلیسی به زبون میاره.

ترم سوم از دوشنبه این هفته شروع شده.الینا کلا نسبت به بقیه هم کلاسیاش خیلی کمتر  وسط کلاس بیرون میاد . نه مثل بقیه بچه ها که به بهانه های مختلف مثل اب خوردن و دستشویی رفتن و دلتنگی برای مامانشون میان بیرون و دوباره تکرار میکنن. روزهایی که کلاس داره میگه مامان کی ساعت یه ربع میشه؟فرشتهاخه کلاساش یه ربع به 6 شروع میشه که یه ربعشو حفظ کرده.

اینم کارنامه ترم دوم دختر نابغه امبغل

واما کتابهای ترم سومآرام

و کتاب کار

اینجام   منتظرم هستی که بیام و بریم کلاس  اخه یه ربع شده دیگه.همیشه 5 دقیقه قبل از من  دم در هستی که بریم واینکه تمام لباساتو خودت میپوشی و کفشاتم پات میکنی من فقط موهاتو مرتب میکنم.خوب دیگه .اخه بزرگ شدی به قول خودت.خندونک

یه خبر خوش دیگه اینکه مادر بزرگم به سلامتی از بیمارستان مرخص شدن و حالشون خووووووووبه خوبهمحبت.

     

اینام عکسهای الینا وقتی حوصلش سر میره میریم باهم پارک نزدیک خونمون.

اینجا هی میگفتی مامان ببین این درخت هم قد منه آراممیخام باهاش عکس بگیری ازم.

اینجا ار بس گفتم درست بشین ازت عکس بگیرم خسته شده بودم شاکیو اخرش گفتم هر جور دوس داری بشین  و تو این شکلی راحت بودیآرام. به دخترم نخندیناخسته

                                           

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان ويانا
15 مرداد 93 7:27
الینا ای کاش من هم مثل شما به زبان علاقه داشتم واقعاً خیلی لازمه که هم زبان و کامپیوتر را خوب بلد باشی
مامان مینا
پاسخ
اره باید زبان و کامپیوتر رو همه بلد باشن البته الینا خانوم ما تمام که نمیشه گفت ولی بیشتر کارهایی که برا روشن کردن و باز کردن فایلها و چیزهایی در حد سن خودش رو خوووووووب بلده. حتی برا این سن هم کلاس کامپیوتر برگزار میشه ولی من خودم بهش یاد میدم تو خونه.
مریم(مامان کیان)
15 مرداد 93 12:08
سلام به الینا نازم چقدر خوب که از کلمه هایی که یاد میگیره استفاده میکنه این طوری همیشه یادش میمونه برای مادر یزرگتون هم خیلی خوشحال شدم الهی سایه شون رو سرتون بمونه واسه عکس انداختن هم خودتو ناراحت نکن اینا عمرا عادی واینمیستن ما ازشون عکس بگیریم وای خیلی خوبه الینا خودش لباساش و میپوشه با اینکه تقریبا با کیان همسنه ما بعد از کلی آموزش هنوز نتونستیم کیان و به این کار راضی کنیم خیلی سر حال باشه خودش لباساش و در میاره اما اصلا نمپوشه و باید یا من یا پدرش بپوشونیم
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم جان ممنون شما همیشه به ما لطف دارین. عکس انداختن رو که نگو شده یه غصه بزرگ برا الینا ولی گاها هم خودش میگه بیا ازم عکس بگیر من اینطوری یادش دادم که زودی لباساشو بپوشه:لباسهایی که قراره بپوشه رو به ترتیب رو تخت میچینم بعد یکی یکی میگم اول اینو بعد اینو و........رو بپوش بعدم میگم من وقتی خودم حاضر شدمو تموم شدم باید تو هم تموم شده باشی والا تو میمونی خونه خودم تنهایی میرم .
مریم(پرنیاوبردیا)
15 مرداد 93 21:42
سلااااااااااااااااااام مینا جووون.... آفرین عزیزم که وارد ترم سوم شدی و نمره کامل هم گرفتی خیلی خوبه که کلمه هایی که بلده به انگلیسی میگه و شما هم مشوق ش هستین ایول به دخترمون که اینقد خانم که کلاس شو نمیپیچه چه کتاب هایی ای جانم دخترمون چه تیپی هم زده.... عزیزم چه دختر مستقلی خدا رو شکر که مادر بزرگ تون از بیمارستان مرخص شدن چه مامانی با حوصله یی که دخترمون حوصله ش سر میره مامانی ش میبرتش پارک عکس آخری تو پارک با لباس قرمز عالیه ای شیطون.... این جوری راحتی منتظر اون خبر خوش هستیماااا
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم جون چه دقیق پستامو میخونی و برام هر قسمتش نظر گلتو برا مینویسی بله که دخترم مستقله همیشه تو تخت خوابش خودش میخوابه حتی عصرها و اینکه لباساشو خودش هم میپوشه هم درمیاره میزاره تو کمدش. دختر خودمه دیگه منم منتظرم عزیز همینکه خبر خوش بهم رسید حتما یه جشن حسابی دعوتین اره خدارو شکر مادربزرگم مرخص شد خوشحالم بخاطر داشتن دوستایی گلی مثل شما که این روزها همراهم هستین