الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

حرکات ژیمناستیک الینا

1393/10/9 13:58
نویسنده : مامان مینا
559 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته نازم

 

                
 

تو این پست میخام درباره کلاس ژیمناستیک ات و حرکاتی که خونه رسیدنی اول انجامش میدی و بعد لباساتو درمیاری. فدات شم که انقد علاقه من ژیمناستیک هستی.

وقتی از مهد میرسی خونه و میپرسم امروز چه چیزهایی جدیدی یاد گرفته دخترم؟

تمامی حرکات رو با توضیحی که مربی موقع یاد دادنشون براتون گفتن انجام میدی با ذوق فراوونبوس

در هفته دو روز ژیمناستیک دارین و خیلی دوس داری کلاس ژیمناستیک و مربی تو .

چند تاعکس  از حرکاتی که خونه انجام میدادی :

 

 

 

 

 

فدات شم که برا کلاس زبان یه ترم ثبت نام کردم تا ببینم علاقه داشته باشی ادامه بدم ونشون دادی که واقعا استعدادشو داری.

برا ژیمناستیک هم همینطور . میخوام برای کلاسهای باشگاه ژیمناستیک ثبت نامت کنم چون واقعا استعدادشو داری و خیلی  ها گفتن که بدن نرمی داری و اگه بخوام باید از این سالهای کودکی ببرمت ژیمناستیک.

موفق باشی دخترم.

خدا گفت او را به جهنم ببرید......
         برگشت و به خدا نگاهی کرد.
               خدا گفت صبر کنید، اورا به بهشت ببرید.......
                            فرشتگان سوال کردند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
                                        جواب امد.......
                                                     ¤چون او هنوز به من امید وار است¤

                                                                                                                            خدایا شکرت

پسندها (3)

نظرات (4)

مریم مامان آیدین
9 دی 93 16:52
ای جووووووووووووووونم....اولا چقدر این لباسش بهش میاد........خیییییییییییلی ناز شده و واقعا هم بدن نرمی داره.....هزار ماشالا در ضمن من عااااااااااااشق بچه های باریک و نازک و خوش فرمم....الینا هم خیییییییییلی خوش هیکله
مامان مینا
پاسخ
شما لطف دارررررررررررررررررررین مریم جون برعکس من که عاشق بچه های تپل و چاق هستم ممنون دوست گلم
مامان ويانا
10 دی 93 8:29
قربون این خانم خوشگله بشم که توی همه کار استاد هزار ماشاء اله به این هوش و استعداد الینا جون
مامان مینا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووووووووووون
مریم(مامان کیان)
10 دی 93 13:14
چقدر خوب که الینا همه رو تو خونه هم انجام میده... کیان نزدیک 9 ماه رفت کلاس ژیمناستیک اما دریغ از یک حرکت که نشون ما بده... مربیش میگفت خوبه و همه رو بلده اما چون یه بار مربی گفته تو خونه بالانس نزنید کیان کلا دیگه هیچ حرکتی و نمیزنه
مامان مینا
پاسخ
مریم جون این اخلاقش به خودم رفته خودمم دوران دانش اموزی و حتی دانشجویی تمام اتفاقات مدرسه و دانشگاه رو خونه رسیدنی به مامانم توضیح میدادم الینام مثل خودم تمام کارهایی که تو مهد میکنن رو با جزییات تمام توضیح میده
مامان الینا
19 دی 93 16:43
آفرین بر الینای نازم که ورزشکارم هست
مامان مینا
پاسخ
پس چی هم درسخونم . هم ورزشکار