الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

مرداد ماه 93

1393/6/3 22:00
نویسنده : مامان مینا
338 بازدید
اشتراک گذاری

              

سلام دختر گلم

میخوام از کارایی که این روزها میکنی و حرفایی که این روزها میزنی برات بنویسم تا وقتی بزرگ شدی و خوندی برات جالب باشن.

                                              480819_hoppisar1.gif   

اتوبوس ، عشق  الینا

تو اتوبوس یه دختری رو دیدی که تقریبا هم سن ات بود .

بهش میگی :سلام اسمت چیه؟

ایشون:ستایش

الینا:خندهبا صدای بلند خندیدی و گفتی: هموووووووووووووووووووون فیلمه؟(سریال ستایش رو پا به پای ما دنبال میکردی)

ستایش:بله همون فیلمهآرام

خانومای تو اتوبوسقه قهه

الینا:تو کلاس زبان میری؟

ستایش:نه مامانم میگه هنوز دیرهخندونک(مامانش گفته بوده هنوز زوده)

الینا:میری مهد؟

ستایش:نه من دانشگاه میرفتم بعدشم میرم مهدگیج

دیشب بعد شام  با بابایی رفتیم پارک نزدیک خونمون . اونجا یه دختری اومده پیش الینا میگه میای باهم دوچرخه سواری کنیم الینام از خدا خواسته بدو بدو رفته  پیشش. بعد که کمی دقت کردم دیدم این دختر خوشگل همون ستایش هست که تو اتوبووس دیده بودیم. مامانشو دیدمو باهم احوال پرسی کردیم . خانومه میگه همه به ستایش من می گفتن خیلی شیطون و سر و زبون داره  ولی دختر شما از ستایشم شیرین زبونتره و روابط عمومیش بالاس.

                                              480819_hoppisar1.gif

واما اتفاقات کلاس زبان

هر جلسه که کلاس تموم میشه والدین از مدرس درمورد نحوه عملکرد بچه هاشون سوال میپرسن.

یبار که از خانم عبدالله پور در موردت پرسیدم جواب داد:الینا وقتی چیزی ازش میپرسم میگه خااااااااااانوم باهات قهر میکنماشاکی

دبیرش:تعجب

الینا:خااااااااااااااانوم.اگه ازم بپرسی باهات دوست نمیشماشاکی

دبیرش:تعجب

گفتم باهاش صحبت میکنم. شما ببخشید.خجالت

یه روز دیگه از خانم معلم الینا پرسیدم:الینا امروز چطور جواب داد؟

خانم عبدالله پور:الینا میگه من کی میخام teacher بشم؟شاکی

خانم معلمش میگفت اون نشسته جای الینا و الینا شده خانم معلم و از بچه ها درس پرسیده.گیج

فدات شم که مثل خودم عاشق درس خوندن و معلمی هستی.محبت

و اما یه روز دبیرش گفت :اراد تو کلاس کفششو میاندازه وسط کلاستعجبولی الینا کفش اراد رو برداشته و پاش کردهبغل.

مامان اراد خجالت

منبغل.

                                                  480819_hoppisar1.gif

کلاسهای من و کلاس زبان تو

این روزها یه روز درمیان یا من کلاس دارم یا تو. من کلاس خصوصی هامو میرم تو اموزشگاه و تو کلاس زبان .

هر روز از خواب بیدار شدنی میپرسی مامان امروز تو کلاس داری یا من؟متفکر

وقتی میگم من کلاس دارم باید برم خانم معلم شم و درس یاد بدم به کنکوریا. میگی:مامان تو خانم معلم هستی؟متفکر

میگم یجورایی اره.

میگی:یعنی تو کلاس بهت میگن خانم معلم؟

تو دلم میگم دیگه بچه های امروزی خانم معلم نمیگن از سر و کول معلم بالا میرن و بلبل زبونی و هرکاری میکنن بجز درس خوندن.

میگی:مامان سرشون داد میزنی؟

میگم :نه بچه های درسخونو همه دوست دارن سرشون داد نمیزنن.

میگی:منو پیش کی میزاری کلاس رفتنی؟

حالا بستگی به شرایط یا خونه عمه زهره یا خونه خاله مریم یا خونه انا ها میزارمت و میرم کلاس و برگشتنی میام و باهم برمیگردیم خونمون.

                                                    480819_hoppisar1.gif

واما قضیه خوابیدن الینا

بعد از خوردن نهار میگم الینا بدو برو بخواب. ولی تو اصلا موافقت نمیکنی و میگی اگه توهم بیای منم میخوابم ولی اخه گلم روزهایی هست که من کار دارمو نمیتونم بخوابم تو باید یاد بگیری که تنهایی بخوابی ولی توغمناک.

شبها هم تا مارو نخوابونی نمیخوابیقه قهه هر چی میگم مامانی بدو برو بخواب دیره  گوش نمیکنی و اخرشم با اعلام خاموشی بطور کاملا مجبوری میری تو تخت خوابت . نمیدونم این همه انرژی رو از کجا میاری .متنظر

وقتی کلاس زبان داری چون  زمان اش ساعت 6 هست باید حداقل ساعت4 بخوابی تا 5:30 بیدارشی و لباس بپوشیمو بریم.بعضی از روزها 3 میخوابی و 5 بیدار میشی بغلولی تو گاها دیر میخوابی و وقتی بیدارت میکنم که بریم کلاس میشی اینطوریخواب آلود.

                                                     480819_hoppisar1.gif

تو اتوبوس کیک تو میخوری  و آبتم میخوری که تو کلاس نه گشنه باشی نه تشنه.

تو راه روی زبانسرا

و کلاس تموم شده و الیناخانوم خسته تو ایستگاه اتوبوس منتظر اتوبوسه.

                                  اینم از احوالات ما تو این روزهای  داغ تابستون 93

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (22)

مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 23:19
سلاملکم فک کنم من خیلی تنبلم نه؟ عزیزممم چه قد دخملی مون ارتباط عمومی ش خوبه الینا ستایش نگاه میکنه؟ ای وروجک چه مکالمه های قشنگی این دو تا بچه تو مکان عمومی کردن
مامان مینا
پاسخ
سلام عزیز شما تنبل نیستی من زرنگم شوخی کردم اره دیگه وقتی ما ستایش رو میدیدیم الینام مجبور بود ببینه سریالو حداقل اسمش که یادش میمونه روابط عمومی بالاش ارثی هست به خودمون رفته
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 23:19
مینا جونم برادرم میگه از نت بیام بیرون که سرعت آقا نیاد پایین یه وخت..... فعلا با اجازه برم ... بقیه کامنت و ایشالله فردا کامل میکنم
مامان مینا
پاسخ
از دست این همکارای نتی تو خونه چی بگم اخه به این برادر شما فدات منتظرتم
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 23:21
بازم شرمنده روی ماهت .... آخه شما وقتی اینقد مهربونید و کامنت های با این با انرژی برام میزارید منم باید جبران کنم دیگه
مامان مینا
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممممممممممممممم
مریم(پرنیاوبردیا)
3 شهریور 93 23:21
مریم(مامان کیان)
4 شهریور 93 10:29
وای کای سر اون ستایش خندیدم............ از دست این وروجک ها با تصوراتشون!!!!!!!!! عزیزمی مربیت ازت سوال کنه باهاش قهر میکنی زرنگ خانم مینا جان این شب زود نخوابیدن کار همه شونه خودتو اذیت نکن
مامان مینا
پاسخ
الینا با اینکه همه سوالارو جواب میده ولی وقتی حوصله نداره مربیشو با این چرب زبونیاش رامم میکنه که باهاش قهر نکنه دقیقا کار همه بچه هاست دیر خوابیدن. فک کن ساعت12 شب الینا میگه مامان بیا کاردستی درست کنیم با کاغذ رنگیام .منو میگی
مریم(پرنیاوبردیا)
4 شهریور 93 22:44
مریم(پرنیاوبردیا)
4 شهریور 93 22:44
سلام گلمممم..... شب زیبات بخیر
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم شبت رویایی
مریم(پرنیاوبردیا)
4 شهریور 93 22:50
خب ادامه کامنت: بازم وقت ندارمم ولی اومدم که بگم همیشه به فکرت م ادامه باشه واسه فردا راستی عکس اولی الینا عالیه
مامان مینا
پاسخ
هفت خان رستم باید بگذره تا یه کامنت کامل برام بزاری ممنون منم همیشه بیادتم
مامان ويانا
5 شهریور 93 9:08
پیشاپیش روز دختر مبارک باد تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه لطیف بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه عشق ورزیدن تو دختر متولد شدی برای همیشه محبوب بودن تو دختر متولد شدی برای آرام کردن قلب های نا آرام تو دختر متولد شدی برای معنا دادن به زندگانی یک مرد تو دختر متولد شدی برای همیشه عفیف بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه در صحنه بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه مهربان بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه صبور بودن تو دختر متولد شدی برای همیشه حمایت کردن تو دختر شدی برای زن شدن....مادر شدن.... تو دختر شدی برای تحسین شدن....تحسین کردن.... تو برای همه ی این خوبی ها دختر شدی برای به وجود آوردن لبخند پروردگار، رضایت پدر ودعای مادر... تو بهترین هدیه ی خدا به والدینت هستی تو همانی هستی که با خلق شدنت قلب خدا را از شوق لرزاندی و اورا با تمام عظمتش در قلب پاک خود گنجاندی.... تو هدیه هایی را از خالقت به امانت گرفته ای که برای سالم برگرداندنشان با تمام وجودت مسئولی پس مثل همیشه بهترین باش..... به افتخار تمام دختران پاک سرزمینم
مامان مینا
پاسخ
سلام دوست عزیزم چه جملات پرمحتوایی به خاطر داشتن دوستی همچون شما به خودم می بالم روز دختر رو به ویانای گلم تبریک میگم
یه راهنمایی
5 شهریور 93 11:54
به مدرس زبان می گن مربی دبیر نمی گن بهش ...کسی که دوره راهنمایی مدرسه و دبیرستان تدریس می کنه بهش می گن دبیر دوره دبستان رو هم می گن آموزگار یا معلمپس در مورد مربی زبان بچتون اشتباه نوشتید دبیر!!!!!!!
مامان مینا
پاسخ
ممنون از راهنمایی دقیقتون. خیلی دوست داشتم خودتونو معرفی میکردین.
♥پرنیان♥مامان متین
5 شهریور 93 12:53
خخخخخخخ. الینا میگه من کی میخام teacher بشم ایول..ماشالا ب دخملی شیرین زبون ستایش هم که میبینه ماشالا خانومیه پس عجب تهدید باحالی هم کرده مربیشو پیش ماهم بیاین خانومی.. اگه موافقین تبادل لینک کنیم؟منتظر خبرم
مامان مینا
پاسخ
سلامی خانومی ممنون بابت نظر زیبا و نگاه دقیقتون به وبلاگمونبا افتخار لینکتون میکنم
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 13:50
میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید روز دختر مبارک
مامان مینا
پاسخ
مریم گلی بازم شرمندمون کردی ممنون خانومی روز شمام مبارک گل دختر
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 13:51
بابت خصوصی ت خیلی ممنون..... کلی خنده م گرفته بود...
مامان مینا
پاسخ
خواهش میکنم قابلی نداشت
مامان یاغمور
5 شهریور 93 19:58
اخ که چقدر خندیدم امان از دست شما و کاراتون
مامان مینا
پاسخ
منو بگو چقد خندیدم به گاز گرفتن دستتون توسط یاغمور بانو
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 20:45
مینا جونی پس کامنت من کو؟؟
مامان مینا
پاسخ
جای همگی محفوظه نگران نباش
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 21:13
خب سلامی دوباره به روی ماه مینا جون از ادامه مکالمه الینا جونی چه جالب،یعنب چه اتفاقی همون دختر خانم تو اتوبوس تو پارک م بوده.... چه بامزه که پیشنهاد دوچرخه بازی داده..... به مامی ستایش بگید؛په نه په-معلومه که الینا سر زبون داره و روابط اجتماعی ش بالاست ای جونممممم چه تهدیدی کرده معلم شو ای شیطونک بامزه..... رفتی جای معلم؟ ببین چه قد خانم عبدالله پور الینا رو دوست داره که حاضر شده جاشو بده به دخملی مون چه معلم با حوصله یی.... چه الینا با حوصله یی که درس پرسیده دختر به مامی ش میره دیگه بازم خوبه مامانی به این خانمی و درس خونی داره ای بلااااااااااااااااا مینا جون امرزو شما کلاس داشتید یا الینا؟ ایول باباااااااا مینا جون معلم یید؟ خوشبحال شاگرد های شما کاش من شهر شما بودم وسال دیگه میومدم پیشتون ای خدا چه قد تعجب میکنه که شما معلم یید.... اخه بچه هان دیگه همیشه فک میکنن مامانا فقط مامانن گرو کشی میکنی موقعه خواب؟؟؟؟ تا نخوابونه شما رو نمیخوابه رو خیلی خوب اومدی ای جونم ...... چه on time به نظرم همون 3 بخوابی 5 بیدار شی خیلی بهتره و لین شکلی نمیشی نگاه چه لم ی هم داده رو صندلی اتوبوس فدای اون چشمایه سیاهت عزیزمممممممم چه تیپ قرمز خوشگلی هم میزنی میری کلاس عزیزممممممممممممممم معلومه خسته یی مینا جون این پستت مثله بقیه پستاهاتون 20 از راه دور میبوسممممم چهره ی ناز دخملی رو
مامان مینا
پاسخ
مریم چرا شرمندم کردی با این کامنت زیبا و پرمحتوا دقیق ات حالا من چطوری جبران کنم این همه محبتو؟ عزیزم خودت بیستی جواب کدومو بدم کدوم بمونه؟ خیلی گلی مریم اره خصوصی تدریس میکنم ولی به درد تو نمیخورم چون تو رشته ات انسانی هست و با فیزیک و ریاضی کاری نداری . بله باید موقع خواب حتما من کنارش باشمو قبل از ایشون بخوابم تا ایشون مطمئن شن که من خوابمو از کنارش جایی نمیرم اره از موقعی که دیگه خووووووووب متوجه شده من تدریس میکنم پیش همه میگه مامان من به همه درس یاد میده
مریم(پرنیاوبردیا)
5 شهریور 93 21:14
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 15:09
*;%*;* *;%*;%*;* )i( ( ) تمام گل های این گلدون تقدیم تو . . . *.*;’.*”*,*.L*;’. *,*.* ” O *”*,*.*; *”*,*.*;’*”*,V*.*;’ *,*.*E;’.*”**”* ببین برات LOVE ترکوندم
مامان مینا
پاسخ
ای جاااااااااااااااااانم با این love ترکوندنت
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 16:04
مامانی کسرا
12 شهریور 93 10:51
اخي عزيزم چه خوشگل نشسته تو اتوبوس ماشالله به اين خانم چقدر زرنگه نميذاره معلمش ازش درس بپرسه افرين دختر باهوش انشالله هميشه احوالاتتون خوبي باشه و خوشي
مامان مینا
پاسخ
سودابه جون الینا عاشق اتوبوسه و همیشه باید بره اون ته اتوبوس بشینه اخه به قول خودش از اونجا همه جارو میبینه اره دیگه راهشو پیدا کرده از همین کودکی که چطور مربیشو بپیچونه روز و روزگار به کامتون.
مسعود
20 شهریور 93 14:46
همان طور که میدانید فلش کارتها یکی از بهترین و موثرترین روشهای آموزشی برای یادگیری اشکال و کلمات می باشد که امروزه استفاده از این روش یادگیری بسیار رواج پیدا کرده. در این برنامه می توانید با استفاده از فلش کارتهای متنوع و زیبا عکسهای مختلف را به همراه زبان فارسی به کودکان دلبند خود بیاموزید. این برنامه , مناسب برای کودکان زیر 5 سال و شامل 9 دسته زیر می باشد: 1- اشیاء 2- اعداد 3- اعضای بدن 4- پوشیدنی ها 5- رنگها 6- طبیعت 7- موجودات زنده 8- میوه 9- وسایل نقلیه که مجموعه بزرگی از 200 فلش کارت را تشکیل داده که در نوع خود کم نظیر است.