الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

اولین پست سال 94

1394/1/15 17:41
نویسنده : مامان مینا
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

                                    

عکس های آرامش بخش از طبیعت زیبا-www.jazzaab.ir                       سلام به دخمل گلم و همه دوستای گل نی نی وبلاگی آرام

                                    

تا اخرین روز سال 93 سرم خیلی شلوغ بود و شبها که وقت میکردم و البته جمعه ها خونه تکونی میکردم و امسال برعکس سالهای پیش واقعا از خونه تکونی لذت بردم و احساس خوبی داشتم.امسال برای اولین بار سبزه گذاشته بودم اونم نه یکی دوسه تا و هرروز با صبح با شوق فراوون بهشون میرسیدم و اب میدادم و با دیدن جوونه های سبزه پر از عش میشدم اخه من گل و سبزه و باغ و طبیعت رو خیلی خیلی دوست دارم .خاک گلهامونوهم همسری عوض کرد و کود داد که روز به روز دارن سبزتر و زیباتر میشن ،پر شدن از شکوفه ها و هر روز صبح که بهشون اب میدم و میبینم شکوفه جدیدی دراوردن غرق لذت میشم.

تا شب عید خونه بودیم و هفت سین رو چیده بودم و شمارش معکوس لحظه تحویل سال شروع شده بود که یهویی قرار شد بریم خونه پدرشوهرم و لحظه تحویل سال اونجا باشیم.اینطور شد که خونه رو با ماهی ها و سبزه و هفت سین تنها گذاشتیم و ساک لباسهای عید و بقیه وسایل رو برداشتیم و رفتیم خوه مادرشوهرم.

عمه فاطمه اینا هم ازارومیه اومده بودند و اونجا بودند.تا ساعت 12 همگی بیدار بودیم و یواش یواش بابایی و الیناخوابیدن و قرار شد لحظه تحویل سال بیدارشون کنیم. من و آنا و عمه و البته محمد امین فسقلی بیدار موندیم تاسال تحویل شد و همرو بیدار کردیم و دور سفره هفت سین نشستیمو دعا خوندیم .چون نصف شب بود وخسته بودیم عکس نناختم.

 

تا 3 فروردین اونجا بودیم یا عید دیدنی  میرفتیم یا مهمون می اومد.در کل خوش گذشت.بعداز ظهر 3 فروردین

برگشتیم خونمون.

             

3 فروردین روز تولدم بود وبا خواهر برادرام و پدرو مادرم  جشن کوچیکی گرفتیم.

سمیرا،خواهر زادم، برام کیک پخته بود و بعدازظهر یه جشن کوچیک برگزار کردیم و خوش گذشت.

از روز 5 فروردین کلاسهای کنکوری ام شروع شد و روز از نو روزی از نو.

سیزده بدر امسال هم به باغ خودمون رفتیم همراه با خونواده همسری و خیلی خوش گذشت.

انشاالله امسال سال خوبی برای هممون باشه.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ويانا
16 فروردین 94 7:23
خیلی خوشحال هستم که ایام عید به شما خوش گذشته انشاء اله همه شاد و سربلند باشید.
مامان مینا
پاسخ
ممنون خانمی
مامان راحله
16 فروردین 94 19:00
ان شالله همیشه شاد باشید دوستم
مامان مینا
پاسخ
ممنون
مامان مهتاب
17 فروردین 94 7:53
سلام عزیزم سال نو مبارک ایشااله تو این سال به همه ی آرزوهای قشنگتون برسید" خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته تولدت رو هم تبریک میگم امیدوارم سایه ت همیشه رو سر دخملی باشه . ایشااله که به مراد دلت برسی از من بوس برای شماها
مامان مینا
پاسخ
سلام خانومی ممنون خانومی قربونت
مهسا
18 فروردین 94 20:55
ارومیه شهر من...
الهه مامان مبین
25 فروردین 94 17:53
سلام به روی ماهت مینا جون سال نو مبارک ببخش دوستم خیلی دیر اومدم چه کار خوبی کردی سیزه سفره هفت سین رو خودت گذاشتی کار خیلی لذت بخشیه منم از سال دیگه به امید خدا خودم میذارم سفره هفت سین هم عالی بود گلم تولدت هم مبارک 6 روز با هم فرق داریم من 9 فروردینم همیشه سلامت و شاد باشید عزیزای من قربون دخمل خوشگلم . از راه دور میبوسمتون
مامان ويانا
12 خرداد 94 15:37
ولادت با سعادت حضرت مهدي رو بهتون تبريک ميگم عيدتون مبارک