الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

اتفاق امروز

1393/12/26 19:22
نویسنده : مامان مینا
626 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه دعوای کوچولوی بین من و الینا شد که الینا بغض کرد و شروع کرد به گریه.

رفت تو پذیرایی و چراغهارو خاموش کرد .صدای اذان می اومد.

بهم گفت صدای کامپیوتر رو قطع کنم .گفت:میخوام باخداو امام حسین وامام رضا حرف بزنم.رفتم و بغلش کردم و گفتم میخوای چی بگی:

همینطور که با بغض گریه میکرد گفت:میخوام بگم خدایا امام حسین رو بیار پیش من .

گفتم: برای چی؟

گفت:میخوام بیاد بمونه پیش من که نره کربلا و شهید نشه. دقیقا همین کلمات رو گفت.

اینجابود که منم بغضم ترکید و ......

گفت:من نمیخوام امام حسین شهید شه .میخوام یه نقشه بکشم که امام حسین بخونه و ببیندش و نره کربلا .اگه بره شهید میشه.

بعدم این عکس رو کشید و گفت ما صورت امام حسین رو نمیبینیم .صورتش نورانیه. زرده.

اینجا با این چوب زدن از بدنش خون داره میاد. اونی هم که کنارشه دختر امام حسینه.

همینطوری مونده بودم ان حرفا رو از کجا اورد و امروز گفت .اخه ببین محرم کی تموم شده واینکه موقع اذان و چراغ خاموش کردن و حرف زدن باخدا و امام حسین و امام رضا.

قربون دل پاکت برم دختر معصومم.

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان ويانا
27 اسفند 93 13:01
باز هفت سین سرور ماهی و تنگ بلور سکه و سبزه و آب نرگس و جام شراب باز هم شادی عید آرزوهای سپید باز لیلای بهار باز مجنونی بید باز هم رنگین کمان باز باران بهار باز گل مست غرور باز بلبل نغمه خوان باز رقص دود عود باز اسفند و گلاب باز آن سودای ناب کور باد چشم حسود باز تکرار دعا یا مقلب القلوب یا مدبر النهار حال ما گردان تو خوب راه ما گردان تو راست باز نوروز سعید باز هم سال جدید باز هم لاله عشق خنده و بیم و امید عید شما مبارک
مامان مینا
پاسخ
عید شمام مبارک خاله
مامان راحله
27 اسفند 93 17:03
عزیز دلم .. امام حسین نگهدارت باشه
مامان مینا
پاسخ
ممنون خاله راحله گلم
الهه مامان مبین
27 اسفند 93 19:12
خداوندا ، در این آخرین روزهای سال دل دوستان عزیزم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان هر کجا زخمی هست مرهم هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آنرا فرا گیرد ، آمین . . . سال جدید رو تبریک میگم و از همینجا روی ماهتون رو میبوسم دوستون داریم زیااااااااااااااااااااااااااااد
مامان مینا
پاسخ
ممنون دوست گلــــــــــــــــــم بابت دعای زیباتون
مریم مامان آیدین
28 اسفند 93 16:39
سلام مینای عزیزم...خوبی دوستم الهی...چطور دلت میاد با این الینای گل و مودبمون دعوای حتی کوچولو بکنی....در مقابل الینا ایدین آخر شیطنته این دل پاک و قلب مهربون و نقاشی قشنگ و درد و دل زیباش منو هم متحول کرد...قربون این همه خلوص و پاکی خدا حفطش کنه براتون عزیزم
مامان مینا
پاسخ
سلام به مریم گلم مریم جان الینا گاها خیلی لج میکنه و منم تا یه حدودی توجیه اش میکنم ولی وقتی میخواد حرف حرف خودش باشه دیگه دعوا شروع میشه.البته دعوا تو خونمون عبارت است از :قهر کردن به مدت 15 دقیقه که کار خودشو میکنه و الینا اروم میشه.ممنون دوستم.
مریم مامان آیدین
28 اسفند 93 18:16
گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد پس نوروزتان مبارک که سالتان را سرشار از عشق کند . . . پیام نوروز این است دوست داشته باشید و زندگی کنید ، زمان همیشه از آن شما نیست
مامان مینا
پاسخ
نوروز بر شما و ایدین جونی و اقا محمد هم مبارک .انشاالله سالی سرشار از عشق و خوبی و خوشی و ارامش رو درکنار هم داشته باشید.
مریم(مامان کیان)
11 فروردین 94 18:56
سلام مینا جونم خیلی خیلی ممنون که این مدت بهمون سر زدین و یاد ما بودین امیدوارم سال نو رو با خوبی و خوشی شروع کرده باشین و تو همین سال هم خدا یه نی نی خوشگل و سالم بهتون بده
مامان مینا
پاسخ
سلام مریم ماهمخواهش میکنم دوست عزیزم. ممنون خانومی. انشاالله
مامان ويانا
15 فروردین 94 8:34
الینا جون انشاء اله همیشه پیرو راه ائمه اطهار باشی آفرین به تو دختر خوب و ناز
مامان مینا
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووون
مامان راحله
19 فروردین 94 18:41
نه ماه انتظار و یک عمر نگرانی ... حس آزاد دخترانه را به مهر مادری دادن بزرگترین ایثار یک زن است ...! پیشاپیش روزت مبارک
مامان مینا
پاسخ
روز زن و روز مادر رو به شما فرشته خلقت تبریک میگم . ممنون دوستم