الینا خانوم الینا خانوم ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

روزهای زندگی الینا

یا رضا

1393/10/2 10:13
نویسنده : مامان مینا
570 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

 

دوست دارم صدات کنم ، توام منو صدا کنی

 

دوست دارم نگات کنم ، توام منو نگاه کنی

 

قربون چشات برم،  از راه دوري اومدم


جاي دوري نميره، اگه به من نگاه كني


دل من زندونيه، تويي كه تنها ميتوني


قفسو وا كني و پرنده رو رها كني


ميشه كنج حرمت گوشه قلب من باشه


ميشه قلب منو مثل گنبدت طلا كني


تو سرت شلوغه زير دستي هات فراونند


از خدا ميخوام، كمي نيگا به زير پات كني


تو غريبي و منم غريبم , اما چي ميشه


دل اين غريبه رو با خودت آشنا كني


دوست دارم تو ايونِ آينه ات از صبح تا غروب


من با تو صفا كنم، توهم منو دعا كني


به وفاي كفتراي حرمت


من ميخوام كفتري باشم ، كه تنها تو منو هوا كني


دلمو گره زدم به پنجره ات دارم ميرم


دوست دارم تا من ميام، زود گره ها رو واكني


صد هزار دفعه هم شده پاي ضريح زار ميزنم


تا يه بار دلت بسوزه، دردامو دوا كني


دوست دارم كه از حالا تا صبح محشر همه شب


من رضا رضا بگم تو هم منو رضا كني

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مریم مامان آیدین
2 دی 93 10:55
ممنونم مینای عزیزم من هم این آهنگ رو خیییییییییلی دوست دارم قربون آقای مهربونی هاااا....الهی همیشه دلامون پیشش باشه و شفاعتمونو بکنه خدا الینای گلتو حفظ کنه دوستم
مامان مینا
پاسخ
من عاشق این اهنگم براهمینم خواستم تو وب داشته باشمش انشاالله لیاقت اینو داشته باشیم که از رهروانشون باشیم
مهتاب مامان اشکان
2 دی 93 14:11
مينا جونم خيييييلي عالي بود.
مریم(مامان کیان)
3 دی 93 21:50
امیدوارم امام رضا امسال حاجت هر کی این مطلب و میخونه بده
مامان مینا
پاسخ
انشاالله
الهه مامان مبین
7 دی 93 15:50
سلام دوست عزیزم . ما از دوستای آیدین جون هستیم . اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید .
مامان مینا
پاسخ
sسلام الهه جان اتفاقا همیشه از طریق وب ایدینی وب شمام میومدمو عاشق مبین جون هستم. شما دوست محمد امین هم هستین که پسرعمه الینا هست .از اون طریقم به وبتون سر میزدم .خیلی خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. با افتخار لینک شدین